.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران ۲۸ پایگاه جدید اورژانس نیاز دارد/ ۱۱ موتورلانس در راه
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران شمار پایگاه های اورژانس استان را ۹۴ پایگاه ذکر کرد و گفت: نیازمند ۲۸ پایگاه اورژانس جدید هستیم.

به گزارش شمال نیوز، رضا حبیبی صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ۲.۵ برابر جمعیت استان جمعیت شناور داریم و سالانه به آنان خدمات دهی می‌کنیم، اظهار داشت: ارزیابی مخاطرات ۲۰ ساله استان برای مدیریت بلایا در استان در دست تدوین است و کتابچه آن در دسترس دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها قرار می‌گیرد.

وی با اظهار اینکه چهار محور عملیاتی پایه در مواجهه با یک خطر وجود دارد، پیشگیری و حذف آن و پذیرش خطر را از جمله محورها بیان کرد و گفت: در مدیریت بلایا سعی می‌کنیم در تمامی واحدهای پزشکی مداخله و با آموزش همگانی مردم را با آن آگاه کنیم.

وی از راه اندازی سامانه اطلاعات جغرافیایی مراکز سلامت خبر داد و گفت: در این سامانه نسبت به ثبت لایه‌های اورژانس ۱۱۵ استان در گوگل و مپ اقدام کردیم تا در دسترس مردم باشد.

حبیبی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۴ پایگاه فعال و عملیاتی در استان وجود دارد، افزود: ۱۳ پایگاه در دست ساخت و ۱۹ پایگاه در حال مرمت و بازسازی است.

رئیس مرکز فوریت‌های اورژانس مازندران شمار دستگاه‌های آمبولانس فعال را ۱۵۵ دستگاه برشمرد و گفت: دو دستگاه اتوبوس آمبولانس فعال بوده و دو دستگاه دیگر نیز در حال دریافت است.

وی با اظهار اینکه دو موتورلانس غیرفعال وجود دارد، افزود: ۱۱ دستگاه موتورلانس نیز در حال دریافت هستیم و براساس برنامه ششم توسعه ۲۸ پایگاه دیگر نیاز داریم و به ازای هر ۲۰ هزار نفر یک پایگاه مورد نیاز است.

حبیبی با بیان اینکه سه پایگاه آموزشی در استان وجود دارد و دو پایگاه نیز در حال ایجاد است، گفت: یک پایگاه اورژانس هوایی، یک هلی پد در آمل، ۶۰ هلی اسپات بیمارستانی و غیره در استان وجود دارد./مهر

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.179 seconds.